? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??220 Grabs Today. 3066 Total Gr
abs. ??????Get the Code?? ?? ?????Lil Things About Me? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (174 Ratings)??153 Grabs Today. 30615 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Love and Laughs? ????? ?????? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Saturday, April 11, 2009

cinta itu membunuhku...




C.I.N.T.A..

mengenali dirimu membuat aku mengerti erti kasih...
mengasihi dirimu membuat aku mengenali rindu...
menrindui dirimu membuat aku mengenali erti sayang...
menyayangi dirimu membuat aku mengenali erti cinta........
mencintai dirimu membuat aku mengenali siapa drimu...
memahami dirimu membuat aku dekat dengan dirimu...
dekat denganmu membuat aku takut akan perpisahan...
berpisah dengan cintamu....aku derita hidup tnpa kau di sisi....
kini aku mengenali, memahami dan mengerti apa itu cinta yg abadi............................

kasihku...kini tiada lg erti kasih buatku..tnpa kau di sisi...
sayangku...kini tiada lg erti syg buatku..tnpa kau di hati...
cintaku..kini tiada lg erti cinta buatku..tnpa kau menghulur cinta abadi....



moral : hargailah cinta yg hadir dlm hati kita selg kita mampu menikmati keindahannya..
hargailah kehadiran seseorang selg ianya membawa kebahagiaan buat kita....


0 comments: