? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??220 Grabs Today. 3066 Total Gr
abs. ??????Get the Code?? ?? ?????Lil Things About Me? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (174 Ratings)??153 Grabs Today. 30615 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Love and Laughs? ????? ?????? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, March 22, 2009

cerita tentang popiah basah..


kepada hajarrules..anggap la ni jwpn kepada soalan pilihan hg..


aku hnya mampu melihat..x mmpu menyentuh..(hnya yg mampu aku lihat..hnyalah zaharin)

aku hnya mmpu memegang luaran...x mmpu memegang dalaman mu..(dok dlm x bukak2)

aku hnya menuggu masa utk menjamahmu....hnya jerlingan dari jauh aku mampu berikan...aku terus menuggu..menuggu masa utk merasainya..namun aku kecewa..aku kecewa sbb popiah 2 x berdaya utk melarikan diri masuk ke dalam mulut ku...aku kecewa...



moral: cerita ni hnya akan difahami oleh orang2 tertentu shj...(siapa org itu...tnyalah sapa2 yg berkenaan)

0 comments: